Stavební právo
Územní plánování je specifická oblast práva. Natolik specifická a komplikovaná, že dle našich zkušeností pouze minimum advokátů s všeobecnou působností se dokonale vyzná v jeho složitostech. Navíc, do celé záležitosti vstupuje nutnost odborné znalosti i dalších "neprávnických" profesí, jako například urbanismu či životního prostředí.
Objednat službu

 

Stavební právo
Územní plánování je specifická oblast práva. Natolik specifická a komplikovaná, že dle našich zkušeností pouze minimum advokátů s všeobecnou působností se dokonale vyzná v jeho složitostech. Navíc, do celé záležitosti vstupuje nutnost odborné znalosti i dalších "neprávnických" profesí, jako například urbanismu či životního prostředí.

 

Objednat službu

 

 

?
V čem spočívá naše nabídka
Máme mnohaleté zkušenosti s územním plánováním a stavebním právem. Jsme pořizovateli územně plánovacích dokumentací. Náš náhled na problematiku tak není čistě právní, ale také urbanistický, technický a krajinářský. Můžeme tedy nabídnout advokátním kancelářím potřebné odborné posouzení jednotlivých případů, které může napomoci prosadit zájem jejich klientů

 


Komu je služba určena

Široká veřejnost

Široká veřejnost může naše služby využívat prostřednictvím advokátní kanceláře. Nejsme advokáti podle zákona o advokacii a nemůžeme právní služby poskytovat přímo. Můžeme však Vaší advokátní kanceláři nabídnout odborné podklady, které napomohou Vašemu advokátovi při Vašem zastupování. Máte-li tedy zájem, aby Váš advokát pracoval s odbornými podklady, můžete ho informovat o možnosti využít našich služeb. Taktéž můžete kontaktovat nás a my se s daným advokátem spojíme. Smlouva je však vždy uzavřena výhradně s advokátem a výstupy naší práce jsou poskytnuty prostřednictvím advokáta, který je musí odborně interpretovat.

Advokátní kanceláře

Specializujete se na stavební právo a chcete poskytovat Vašim klientům ty nejlepší služby? Nabízíme možnost dlouhodobé odborné spolupráce. Vy se tak můžete soustředit na právní stránku věci a zastupování klienta před správními orgány a soudy, zatímco my za Vás jednotlivé případy odborně posoudíme. V případě, kdy se na Vás obrátí klient, u kterého vyhodnotíte potřebu našeho pohledu na věc, kontaktujete nás a my pro Vás připravíme potřebné podklady, které Vám předáme. Smlouvu s námi uzavírá vždy advokátní kancelář, nikoliv klient. Je tedy nutné, aby klient souhlasil s předáním potřebných informací třetí osobě.

 

 

Kdo služby hradí a kolik stojí
Službu hradí vždy advokátní kancelář, protože s ní máme uzavřenou smlouvu. Jednotliví klienty tedy vždy hradí službu nepřímo prostřednictvím advokátní kanceláře. Částka, kterou advokátní kancelář po klientech bude vyžadovat je záležitostí advokátní kanceláře a my na toto nemáme žádný vliv. Naše cena začíná na 2990 Kč a je určována vždy individuálně.

 

Co přesně můžeme nabídnout

Naši odbornosti je možné využívat zejména v následujících situacích: 

 

  • Příprava žádostí o změnu územně plánovací dokumentace.
  • Nesouhlas vlastníka nemovitosti s návrhem územně plánovací dokumentace.
  • Povolování jednotlivých stavebních záměrů.    

    Při řešení jednotlivých právních případů by bylo od nás možné očekávat především následující:

     

  • Urbanistické posouzení založené koncepce a hledání alternativních řešení území, kterými lze konstruktivně argumentovat.
  • Identifikace možných rizik vyplývajících z územně plánovací dokumentace nebo zamýšleného postupu investora při přípravě stavebního záměru.
  • Posouzení věcné správnosti a úplnosti územně plánovací dokumentace.
  • Interpretaci územně plánovací dokumentace z odborného hlediska.   
  • Posouzení postupu pořizovatele při pořizování územně plánovací dokumentace vzhledem k naší obvyklé praxi a identifikace excesů.   
  • Analýzu území dle zadaných požadavků pro přípravu argumentace.

 

 

Jak službu objednat

Smlouvu s námi může advokátní kancelář uzavřít dvěma způsoby

 

1. Jednorázová smlouva uzavřená ad hoc. Prostřednictvím této jednorázové smlouvy si obě smluvní strany mohou vyzkoušet, zdali jim spolupráce vyhovuje a je pro ně přínosná.

 

2. Rámcová smlouva. Uzavírá se v případě, kdy se předpokládá dlouhodobá spolupráce. Jak poukážeme dále, je tato smlouva výhodná zejména z důvodu flexibility.

 

 

Využíjte náš objednávkový formuář.
Předávání materiálů

Vzájemné předávání materiálů je jednoduché. Zřizujeme dálkové zabezpečené uložiště provozované společností. Na základě uzavřené smlouvy Vám zřídíme přístup, který Vám umožní sdílet s námi data a zároveň Vám umožní přebírat naše materiály. Žádné tisknutí a předávání materiálů fyzicky.

 

V případě že máte s námi uzavřenou rámcovou smlouvu, stačí nám zaslat objednávku emailem na elektronicky podepsaném objednávkovém listě nebo prostřednictvím datové schránky a následně vložit podklady do sdíleného uložiště. Vyhrazujeme si však právo danou  zakázku odmítnout, zjistíme-li, že k jejímu splnění nemáme náležitou kompetenci nebo nám v tom brání jiné okolnosti (například střet zájmů apod.). V případě, že danou zakázku přijmeme, potvrdíme Vám to emailem. Práce na dané zakázce zahájíme ihned, jakmile obdržíme smluvenou částku. Tuto částku Vám sdělíme v potvrzení přijetí objednávky. Uhrazením smluvené částky je objednávka ujednána.

 

Objednávka se podává nanašem formuláři, abychom zjistili, že má veškeré náležitosti, které vyžadujeme. Například potvrzení, že Váš klient souhlasí s předáním podkladů třetí osobě. Veškeré materály musí být opatřeny doložkou, že se jedná o důvěrné informace s původem v advokátní kanceláři.  Doporučujeme taktéž materiály anonymizovat, protože my osobní údaje k práci, až na naprosté výjimky, nepotřebujeme.

 

 

Máte dotazy? Zanechte nám kontakt.

 

 

Komu je služba určena
Kdo služby hradí a kolik stojí
Službu hradí vždy advokátní kancelář, protože s ní máme uzavřenou smlouvu. Jednotliví klienty tedy vždy hradí službu nepřímo prostřednictvím advokátní kanceláře. Částka, kterou advokátní kancelář po klientech bude vyžadovat je záležitostí advokátní kanceláře a my na toto nemáme žádný vliv. Naše cena začíná na 2990 Kč a je určována vždy individuálně.
Co přesně můžeme nabídnout
Jak službu objednat
Předávání materiálů
Široká veřejnost

Široká veřejnost může naše služby využívat prostřednictvím advokátní kanceláře. Nejsme advokáti podle zákona o advokacii a nemůžeme právní služby poskytovat přímo. Můžeme však Vaší advokátní kanceláři nabídnout odborné podklady, které napomohou Vašemu advokátovi při Vašem zastupování. Máte-li tedy zájem, aby Váš advokát pracoval s odbornými podklady, můžete ho informovat o možnosti využít našich služeb. Taktéž můžete kontaktovat nás a my se s daným advokátem spojíme. Smlouva je však vždy uzavřena výhradně s advokátem a výstupy naší práce jsou poskytnuty prostřednictvím advokáta, který je musí odborně interpretovat.

Advokátní kanceláře

Specializujete se na stavební právo a chcete poskytovat Vašim klientům ty nejlepší služby? Nabízíme možnost dlouhodobé odborné spolupráce. Vy se tak můžete soustředit na právní stránku věci a zastupování klienta před správními orgány a soudy, zatímco my za Vás jednotlivé případy odborně posoudíme. V případě, kdy se na Vás obrátí klient, u kterého vyhodnotíte potřebu našeho pohledu na věc, kontaktujete nás a my pro Vás připravíme potřebné podklady, které Vám předáme. Smlouvu s námi uzavírá vždy advokátní kancelář, nikoliv klient. Je tedy nutné, aby klient souhlasil s předáním potřebných informací třetí osobě.
Vzájemné předávání materiálů je jednoduché. Zřizujeme dálkové zabezpečené uložiště provozované společností. Na základě uzavřené smlouvy Vám zřídíme přístup, který Vám umožní sdílet s námi data a zároveň Vám umožní přebírat naše materiály. Žádné tisknutí a předávání materiálů fyzicky.

V případě že máte s námi uzavřenou rámcovou smlouvu, stačí nám zaslat objednávku emailem na elektronicky podepsaném objednávkovém listě nebo prostřednictvím datové schránky a následně vložit podklady do sdíleného uložiště. Vyhrazujeme si však právo danou  zakázku odmítnout, zjistíme-li, že k jejímu splnění nemáme náležitou kompetenci nebo nám v tom brání jiné okolnosti (například střet zájmů apod.). V případě, že danou zakázku přijmeme, potvrdíme Vám to emailem. Práce na dané zakázce zahájíme ihned, jakmile obdržíme smluvenou částku. Tuto částku Vám sdělíme v potvrzení přijetí objednávky. Uhrazením smluvené částky je objednávka ujednána.

Objednávka se podává nanašem formuláři, abychom zjistili, že má veškeré náležitosti, které vyžadujeme. Například potvrzení, že Váš klient souhlasí s předáním podkladů třetí osobě. Veškeré materály musí být opatřeny doložkou, že se jedná o důvěrné informace s původem v advokátní kanceláři.  Doporučujeme taktéž materiály anonymizovat, protože my osobní údaje k práci, až na naprosté výjimky, nepotřebujeme.
Smlouvu s námi může advokátní kancelář uzavřít dvěma způsoby

1. Jednorázová smlouva uzavřená ad hoc. Prostřednictvím této jednorázové smlouvy si obě smluvní strany mohou vyzkoušet, zdali jim spolupráce vyhovuje a je pro ně přínosná.

2. Rámcová smlouva. Uzavírá se v případě, kdy se předpokládá dlouhodobá spolupráce. Jak poukážeme dále, je tato smlouva výhodná zejména z důvodu flexibility.



Naši odbornosti je možné využívat zejména v následujících situacích: 

Příprava žádostí o změnu územně plánovací dokumentace.
Nesouhlas vlastníka nemovitosti s návrhem územně plánovací dokumentace.
Povolování jednotlivých stavebních záměrů.


Při řešení jednotlivých právních případů by bylo od nás možné očekávat především následující:

Urbanistické posouzení založené koncepce a hledání alternativních řešení území, kterými lze konstruktivně argumentovat.
Identifikace možných rizik vyplývajících z územně plánovací dokumentace nebo zamýšleného postupu investora při přípravě stavebního záměru.
Posouzení věcné správnosti a úplnosti územně plánovací dokumentace.
Interpretaci územně plánovací dokumentace z odborného hlediska.   
Posouzení postupu pořizovatele při pořizování územně plánovací dokumentace vzhledem k naší obvyklé praxi a identifikace excesů.   
Analýzu území dle zadaných požadavků pro přípravu argumentace.



Pro objednávku nebo dotaz využijte náš formulář. Ozveme se Vám a vše domluvíme.
Máte dotazy? Zanechte nám kontakt zde. Ozveme se Vám a vše domluvíme.


?
V čem spočívá naše nabídka
Máme mnohaleté zkušenosti s územním plánováním a stavebním právem. Jsme pořizovateli územně plánovacích dokumentací. Náš náhled na problematiku tak není čistě právní, ale také urbanistický, technický a krajinářský. Můžeme tedy nabídnout advokátním kancelářím potřebné odborné posouzení jednotlivých případů, které může napomoci prosadit zájem jejich klientů
URBARIO s.r.o.
Citonice 15, 671 01 CITONICE
IČO: 21736227
Spisová značka C 140010
Právnická osoba zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně

URBARIO s.r.o.
Citonice 15, 671 01 CITONICE
IČO: 21736227
Spisová značka C 140010
Právnická osoba zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně