Na hlavní stranu webu
Ochrana osobních údajů
Odborné zpracování zadání (S01)
Posouzení pozemku (S02)
Výměna dokumentů
Práce s úložištěm
Školení úředníků
Smluvní podmínky služby Předsmluvní informace S01 Smluvní podmínky služby S01 Smluvní podmínky služby S02 Předsmluvní informace S02

ZNĚNÍ OD 1.8.2025

 

 

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

 

Společnost URBARIO s.r.o. (viz níže uvedené identifikační údaje) tímto stanovuje Zásady ochrany osobních údajů. Podle těchto Zásad je postupováno při zpracování osobních údajů v rámci společnosti, není-li ve zvláštních případech stanoveno jinak. Společnost taktéž informuje prostřednictvím těchto Zásad subjekty osobních údajů o právech, které mohou v rámci ochrany svých osobních údajů uplatnit.

 

 

 

I. Správce osobních údajů

 

URBARIO s.r.o.,

sídlem Citonice 15, 671 01 CITONICE,

zapsaná Krajským soudem v Brně, spis. zn.  C 140010,

IČO: 21736227,

Kontakt: +420 704 005 866,

urbario@urbario.cz

(dále jen „Správce“)

Správce nemá ustanoveného pověřence.

 

 

 

II. Výklad pojmů a zkratek

 

1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

 

2. GDPR se rozumí Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

 

3. Objednatelem se rozumí osoba, která využívá nebo hodlá využívat služby na základě objednávky.

 

4. Zásadami se rozumí tyto Zásady ochrany osobních údajů.

 

5. Zpracovatelem (příp. zpracovatelem osobních údajů), neplyne-li z kontextu něco jiného, se rozumí osoba, která pro Správce zpracovává získané osobní údaje.

 

6. Uživatelem se rozumí osoba, která předává Správci osobní údaje bez ohledu na to, zda se jedná o subjekt údajů.

 

 

III. Obecné zásady

 

7. Správce se zavazuje přijmout taková opatření, aby k   jednotlivým osobním nebo jinak citlivým údajům měly přístup pouze k   tomu příslušné osoby v   závislosti na obsahu a účelu sběru těchto údajů.  Správce se zavazuje, že nebude, s výjimkou v tomto dokumentu uvedených zpracovatelů,  bez souhlasu subjektu osobních údajů, předávat osobní údaje třetím stranám, nestanoví-li právní předpis, kterým je Správce vázán jinak, anebo není-li nutné předat osobní údaje orgánům veřejné moci k hájení oprávněných zájmů Správce ve smyslu čl 6 odst. 1 písm. f) GDPR. Zpracovatel se zavazuje, že veškeré s  ním sdílené bude používat, s výjimkou podle části IV odst.1 písm. a) těchto Zásad, pouze pro účely, za jakými byly získány.

 

8. Ze strany správce nedochází k   automatickému individuálnímu rozhodování ve   smyslu čl. 22 GDPR.

 

9. Každý má právo si za podmínek stanovených GDPR vyžádat výčet osobních údajů, který o něm evidujeme (čl. 13 až 15 GDPR); vždy je však povinen prokázat, že je oprávněn si tyto údaje vyžádat.  Osobní údaje získané na základě objednávky nebo   elektronické komunikace, zasíláme výhradně na emailovou adresu uvedenou v objednávce nebo na emailovou adresu, které se elektronická komunikace týká.

 

10. Každý  má právo na výmaz nebo opravu osobních údajů, neznemožní-li to plnění podle smlouvy,  plnění právní povinnosti Správce nebo jiného účelu, pro který byly získány či zpracovány. Povinnost smazat data správce má vždy, pokud je dán důvod podle  čl. 17 GDPR. Obdobně každý má vůči Správci  právo za splnění podmínek dle GDPR na omezení zpracování (čl. 18 GDPR), a vznešení námitek proti zpracování (čl. 21 GDPR), jakož i práva na přenositelnost údajů k jinému správci (čl. 20 GDPR) .

 

11. V případě, kdy byly získány osobní údaje výhradně na základě  souhlasu subjekt údajů ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR, lze takový souhlas kdykoliv odvolat, aniž je tím dotčena zákonnost zpracování založená na souhlasu uděleném před jeho odvoláním.

 

12. Není-li v Zásadách stanoveno jinak, osobní údaje získává  Správce od subjektů těchto údajů. Výjimkou je získávání osobních údajů z veřejných rejstříků a registrů za podmínek podle bodu 11.

 

13. Nesbíráme osobní údaje z veřejných zdrojů s výjimkou údajů z veřejných rejstříků a registrů (obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík, seznam advokátů, seznamy autorizovaných architektů a inženýrů, Administrativní registr ekonomických subjektů, VIES VAT, katastr nemovitostí, registr adres, apod. ), a to vždy výhradně individuálně, v odůvodněných případech, v odůvodněném rozsahu, při zohledněn slučitelnosti důvodů zpracování s původním účelem zveřejnění takových údajů a za účelem plnění smluvních závazků, zákonných povinností nebo nabídky v obchodních záležitostech.

 

14. Každý se může na Správce obrátit na emailové adrese urbario@urbario.cz pro uplatnění výše uvedených práv; vždy je však povinen prokázat, že je oprávněn v dané věci jednat. Každý má právo podat stížnost na způsob nakládání s osobními údaji dozorovému orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha.

 

15. Správce má zájem uchovávat pouze ty údaje, které jsou nezbytné. Správce vyzývá všechny osoby, aby mu neposkytovali osobní údaje, které výslovně nevyžaduje nebo které se týkají třetích osob.  Správce má zájem uchovávat osobní údaje pouze osob starších 15 let. Uživatel poskytující osobní údaje prohlašuje, že je starší 15 let. Pokud Správce zjistí, že uchovává údaje osoby mladší 15 let, vyvine veškeré úsilí k jejich vymazání, nestanoví-li právní předpis jinou povinnost.

 

16. Uživatel, který poskytuje osobní údaje, nese odpovědnost za správnost a aktuálnost všech poskytnutých osobních údajů, a prohlašuje, že jedná pod svým skutečným jménem nebo názvem.

 

17. Správce nemá úmysl předávat osobní údaje mimo území EU.

 

18. Doby zpracování uvedené v těchto Zásadách jsou uvedeny jako maximální. Správce má právo osobní údaje smazat i před uplynutím těchto lhůt. Správce však má právo prodloužit dobu zpracování nad uvedené lhůty v případě, že k tomu nastane během této lhůty právní důvod převyšující právo subjektu osobních údajů na jejich výmaz.

 

 

 

IV. Obecný účel užití osobních údajů

 

19. Nad rámec částí V. až VII. těchto Zásad, je Správce souladu s § 5 zákona 110/2019 Sb. a při splnění podmínek dle čl. 6 odst. 3 GDPR, oprávněn zpracovávat a uchovávat osobní údaje v odpovídajícím rozsahu pro účely, pro které nebyly původně získány, pokud je to nezbytné ke splnění povinnosti Správci uložené právním předpisem nebo při plnění nutného úkolu stanoveného právním předpisem prováděného ve veřejném zájmu.

 

20. Správce shromažďuje a zpracovává na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR osobní údaje získané od subjektu údajů nebo z veřejných rejstříků a registrů, které je na základě platné legislativy povinen shromažďovat a zpracovávat (například vedení seznamu společníků apod.).

 

21. Správce dále v případě všech kategorií Uživatelů shromažďuje a zpracovává  pro uvedené účely, v uvedeném rozsahu a po uvedenou dobu následující osobní údaje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Vybrané specifické účely užití osobních údajů

 

22. Správce nad rámec dále v případě vybraných kategorií Uživatelů shromažďuje a zpracovává pro uvedené účely, v uvedeném rozsahu a po uvedenou dobu následující osobní údaje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Společné ustanovení k částem III. a IV.

 

23. Veškeré údaje a data získané za účelem podle částí III. a IV. těchto Zásad jsou ukládány v rámci dálkově přístupného úložiště dokumentů. Provozovatelem tohoto úložiště a aplikací je společnost Google Cloud EMEA Limited, 70 Sir John Rogerson´s Quay, Dublin 2, Irsko (dále jen "Google"), má postavení Zpracovatele osobních údajů. Cloudové úložiště spolu s   aplikacemi slouží jak pro archivaci, zasílání a editaci písemností  tak pro ukládání písemností třetími stranami nebo pro třetí strany.  Správce využívá aplikací společnosti Google k provozu některých objednávkových formulářů.  Správce je oprávněn vybrané dokumenty uchovávat též ve fyzické podobě v rámci vlastního archivu.

 

 

 

VI. Užívání webu a zpracování osobních údajů při komunikaci se Správcem

 

24. V rámci webu využíváme pouze technická cookies, k jejichž využití není nutný souhlas uživatele. Technická cookies slouží výhradně ke správnému fungování webu. Cookies jsou textové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Cookies mají platnost do doby zavření prohlížeče. Nepoužíváme žádná cookies za účelem marketingu nebo analýzy. Nepoužíváme cookies, která slouží k automatickému rozhodování na základě osobních údajů. Prostřednictvím webové prezentace nesbíráme  cíleně žádné osobní údaje, ani je trvale neukládáme.

 

25. Informujeme, že webová prezentace a mailový server jsou hostovány na serverech společnosti WEDOS Internet, a.s., Masarykova 1230, 373 41  Hluboká nad Vltavou, IČO: 28115708 (dále jen "WEDOS") a tedy váš prohlížeč  nebo mailový klient komunikuje se servery této společnosti. Společnost WEDOS má postavení zpracovatele. V rámci webhostingu využíváme pro subdomény mediacentrum.urbario.cz a objednavky.urbario.cz redakční systém WordPress. V rámci tohoto redakčního systému využíváme plugin od společnosti WPForms, LLC. V rámci nastavení tohoto pluginu máme však nastavena taková opatření, aby nedocházelo touto společností ke sběru žádných údajů, včetně IP adres. Společnost WEDOS využívá nepersonifikovaná získaná data taktéž za účelem ochrany počítačových systémů před kybernetickými hrozbami.

 

26. Pro emailovou komunikaci (včetně využití kontaktních formulářů)  a ukládání veškerých získaných dat využíváme služeb společnosti Google, která má postavení Zpracovatele osobních údajů. Správce je oprávněn vybrané dokumenty uchovávat též ve fyzické podobě v rámci vlastního archivu.

 

27. Data (včetně osobních údajů) ze vzájemné komunikace včetně komunikace prostřednictvím kontaktních formulářů sbíráme v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR za účelem zajištění oprávněných zájmů Správce, kterými jsou nad rámec částí III. a IV. těchto Zásad zejména:

 

a) možnost Správce vést s dotyčnou osobou vzájemnou komunikaci, včetně jejího dokladování,

b) součinnosti Správce nebo schopnosti Správce poskytnout další služby,

c) získávání údajů od obchodních partnerů a orgánů veřejné moci.

 

28. Osobní údaje podle odst. 27 jsou zpracovávány na dobu 3 let od poslední vzájemné komunikace.

 

29. Uživatel zasláním korespondence nebo odesláním kontaktního formuláře souhlasí se zpracováním osobních údajů v rozsahu, který sám a dobrovolně Správci při komunikaci zaslal. Osobní údaje získané v rámci korespondence zpracováváme v rozsahu, v jakém jsou nám doručeny. V případě, že Správce zjistí, že mu byly doručeny osobní údaje, které není oprávněn zpracovávat, odstraní je.

 

30. Pro měření návštěvnosti využíváme služby Analytikawebu.cz, provozované Vojtěchem Vaisem, IČO: 06595961, místem podnikání V Kaštánkách 1099, 289 11 Pečky. V rámci měření návštěvnosti nesbíráme žádné údaje, které by mohly identifikovat konkrétní osobu. Sbíranými údaji jsou zejména: počet návštěv webu na základě zeměpisné lokace (do úrovně obce, užívaného webového prohlížeče, příchozí webové stránky, rozlišení obrazovky, operačního systému apod. Tyto údaje sbíráme za účelem zkvalitnění sledování návštěvnosti webové prezentace a efektivnosti probíhajících marketingových kampaní.

 

31. Webová prezentace a webové aplikace mohou obsahovat odkazy na třetí strany, jejich webové stránky, služby nebo aplikace. Zpracování osobních údajů se pak řídí zásadami přijatými těmito třetími stranami.

 

 

 

VII. Zpracování osobních údajů v rámci objednávaných služeb

 

32. Správce při poskytování a získávání objednávek služeb

A) Změna územního plánu pro občany a firmy (S01) a 

B) Posouzení využitelnosti pozemku (S02)

 

(dále též souhrnně  "Služeb")

 

sbírá a zpracovává v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. b) a c) GDPR osobní údaje za následujícími účely:

 

a) posouzení k posouzení objednávky a následnému uzavření smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),

b) plnění smlouvy včetně vzájemného předávání dat  (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),

c) řádné evidence smluvních vztahů a navazující evidence, ke které je Správce podle práva povinen,  včetně vedení účetnictví apod. (čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR) ,

d) vzájemné komunikace a kooperace  (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),

             e) zajištění přístupu dálkově přístupného uložiště  (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR).

 

Zpracování údajů podle bodů b), c)  a f) probíhá pouze za předpokladu uzavření smlouvy.  Zpracování údajů podle bodu e) probíhá při uzavření smlouvy nebo v případě objektivní potřeby Správce využít dálkově přístupné úložiště před uzavřením smlouvy, například z důvodu velikosti dat nutných pro posouzení možnosti smlouvu uzavřít. Zpracování osobních údajů pro účely podle bodu f) probíhá pouze pokud subjekt údajů v souladu s právními předpisy neodmítne zasílání těchto obchodních sdělení.

 

33. Správce při poskytování a získávání objednávek služeb podle předchozího odstavce zpracovává osobní údaje v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR za účelem ochrany oprávněných zájmů Správce, kterými se rozumí:

 

a) ochrana zájmů Správce ve sporech o plnění smlouvy nebo v jiných občanskoprávních sporech,

b) evidence přijatých plateb,

c) vymáhání pohledávek,

d) zasílání obchodních sdělení.

 

Zpracování údajů podle tohoto odstavce probíhá pouze za předpokladu uzavření smlouvy. Zpracování údajů podle písm. c) probíhá pouze v případě, kdy je nutné vymáhat neuhrazené pohledávky.  Zpracování osobních údajů pro účely podle bodu d) probíhá pouze pokud subjekt údajů v souladu s právními předpisy neodmítne zasílání těchto obchodních sdělení.

 

 

34. Osobní údaji, které jsou sbírány a zpracovávány pro účely podle odst. 32 a 33 jsou zejména:

 

a) identifikační a kontaktní údaje Objednatele a jeho zástupců (zejména jméno a příjmení / název, adresa bydliště nebo sídla, korespondenční adresa, emailová adresa, identifikátor datové schránky, telefonní číslo, IČO a DIČ, údaje z obchodního rejstříku, služební zařazení apod.),

b) platební údaje objednatele,

c) v omezeném rozsahu nepřímo majetkové poměry nebo investiční záměry nebo informace o právech Objednatele spojených s nemovitým majetkem třetích osob (tyto informace jsou poskytovány v rámci podkladů pro řádné plnění smlouvy; jedná se například o výčty pozemků apod.).

d) jiné údaje, jsou-li ukáží-li se jako nezbytné pro plnění smlouvy.

 

V případě odst. 32 písm. c) až e) jsou sbírány údaje pouze v rozsahu jméno, příjmení, telefonní číslo a emailová adresa. V případě odst. 33 písm. b), c) a d) nejsou sbírány a zpracovávány údaje podle odst. 34 písm. c) a podle okolností i d).

 

 

35. Správce zpracovává osobní údaje pro účely

 

a) posouzení možnosti uzavřít smlouvu a učinění nabídky k uzavření smlouvy po dobu 3 roků,

b) plnění smlouvy včetně vzájemného předávání dat a ochraně zájmů při plnění Správce v občanskoprávních sporech po dobu 5 let,

c) řádné evidence smluvních vztahů a navazující evidence, ke které je Správce podle práva povinen, včetně vedení účetnictví apod. po dobu 6 let,

d) vzájemné komunikace a kooperace po dobu 10 let byla-li uzavřena smlouva, jinak 3 roky,

e) zajištění přístupu dálkově přístupného uložiště po dobu 3 měsíců po splnění účelu smlouvy,

f) evidence přijatých plateb po dobu 5 let,

g) vymáhání pohledávek po dobu nezbytnou pro vymáhání neuhrazené pohledávky.

 

 

36. Veškeré údaje a data získané za účelem poskytnutí služeb jsou ukládány v rámci dálkově přístupného (cloudové) úložiště písemností v  elektronické podobě a dále online aplikace pro zpracování a editaci dokumentů. Provozovatelem tohoto úložiště a aplikací je společnost Google, která má postavení zpracovatele osobních údajů. Cloudové úložiště spolu s aplikacemi slouží jak pro archivaci, zasílání a editaci písemností  tak pro ukládání písemností třetími stranami nebo pro třetí strany. Kontaktní email Objednatele je předáván společnosti Google za účelem zpřístupnění dálkově přístupného uložiště.  Správce je oprávněn vybrané dokumenty uchovávat též ve fyzické podobě v rámci vlastního archivu.

 

37. Informujeme, že objednávkové formuláře a emailové servery  jsou z části umístěny na serverech společnosti WEDOS, a tedy váš prohlížeč komunikuje se servery této společnosti. Společnost WEDOS má postavení zpracovatele. Společnost WEDOS využívá nepersonifikovaná získaná data taktéž za účelem ochrany počítačových systémů před kybernetickými hrozbami.

 

 

VIII. Další Zpracovatelé

 

38. Vedle Zpracovatelů uvedených v částech V. až VII. využívá Správce pro účely vystavování účetních dokladů, evidence plateb, vedení účetnictví a plnění daňové povinnosti následujících Zpracovatelů:

 

a) Fakturoid s.r.o., Na Perštýně 342/1, Praha 1, 110 00, IČO: 04656679,

b) Bookeepio s.r.o., Křenová 409/52, Brno, 602 00, IČO: 06241395.

 

 

IX. Závěrečná ustanovení

 

39. Tyto zásady se nevztahují na zpracování osobních údajů na základě individuálních smluv uzavřených na základě podpisu smluvních stran, pokud tyto smlouvy obsahují zvláštní úpravu ochrany osobních údajů.

 

40. Tyto zásady se řídí právem České republiky a právem Evropské unie v rozsahu, v jakém je účinné na území České republiky.

 

41. Správce je oprávněn Zásady kdykoliv změnit. Změny Správce zveřejní nejméně 1 měsíc přede dnem účinnosti.

 

42. Jakékoliv dodatky, výhrady, omezení či odchylky k Zásadám jsou vyloučeny; tím však nejsou dotčena práva podle GDPR.

 

43. Tyto zásady jsou platné od 20.8.2024.

 

 

 

 

 

 

 

PŘEDEŠLÁ ZNĚNÍ

 

Znění od 5.8.2024 do 19.1.2025 v PDF

 

 

KATEGORIE UŽIVATELŮ

ÚČEL ZPRACOVÁNÍ

OMEZUJÍCÍ PODMÍNKA

PRÁVNÍ ZÁKLAD

ROZSAH ÚDAJŮ

ZDROJ ÚDAJŮ

DOBA ZPRACOVÁNÍ


Spotřebitel

případné prokázání dodržení zákazu diskriminace a povinnosti rovného zacházení  p

pouze v případě, že je z okolností zřejmé, že Uživatel vystupuje v pozici spotřebitele

čl. 6 odst. 1 písm f) GDPR

dle rozsahu údajů obdržených od Uživatele, zpravidla přinejmenším e-mailová adresa; v případě objednávky učiněné objednávkovým formulářem přinejmenším jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefonní číslo

vzájemná korespondence; objednávky služeb Uživatelem a jejich vyhodnocení; plnění smlouvy; reklamace

3 roky

zajištění průkaznosti ve sporech ohledně ochrany spotřebitele (například prokázání informační povinnosti nebo správnosti postupu Správce při reklamaci)

pouze v případě, že je z okolností zřejmé, že Uživatel vystupuje v pozici spotřebitele

čl. 6 odst. 1 písm f) GDPR

dle rozsahu údajů obdržených od Uživatele, zpravidla přinejmenším e-mailová adresa; v případě objednávky učiněné objednávkovým formulářem přinejmenším jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefonní číslo

vzájemná korespondence; objednávky služeb Uživatelem a jejich vyhodnocení; plnění smlouvy; reklamace

3 roky


Obchodní partneři


(dodavatelé, odběratelé, poskytovatelé služeb, poskytovatelé a příjemci práv, smluvní strany smlouvy týkající se nemovitosti)

plnění smlouvy s obchodními partnery a z ní vyplývajících povinností

-

čl. 6 odst. 1 písm b) GDPR

dle rozsahu údajů obdržených od Obchodního partnera; zpravidla se jedná o údaje uváděné pro identifikaci smluvních stran (a jejich zástupců), kontaktní a platební údaje, tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefon, IČO, DIČ, číslo bankovního účtu

obchodní styk (smlouvy, faktury apod.), licenční smlouvy, užívací smlouvy, veřejné rejstříky a registry

po dobu nezbytně nutnou, zpravidla po dobu platnosti smlouvy nebo vypořádání nároků

zajištění průkaznosti v případě občanskoprávních nebo trestně-právních sporů

-

čl. 6 odst. 1 písm f) GDPR

dle rozsahu údajů obdržených od Obchodního partnera; zpravidla se jedná o údaje uváděné pro identifikaci smluvních stran (a jejich zástupců), kontaktní a platební údaje, tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefon, IČO, DIČ, číslo bankovního účtu

obchodní styk (smlouvy, faktury, upomínky apod.) roky roky

4 roky

vedení seznamu obchodních partnerů

-

čl. 6 odst. 1 písm f) GDPR

zpravidla se jedná o údaje uváděné pro identifikaci smluvních stran (a jejich zástupců), kontaktní a platební údaje, tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefon, IČO, DIČ

vzájemná korespondence; obchodní styk

po dobu neurčitou (do uplatnění práva na výmaz)

plnění zákonných povinností (vedení účetnictví, plnění daňové povinnosti apod.)

-

čl. 6 odst. 1 písm c) GDPR

zpravidla se jedná o údaje uváděné pro identifikaci smluvních stran (a jejich zástupců), kontaktní a platební údaje, tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefon, IČO, DIČ

obchodní styk (smlouvy, faktury, upomínky apod.)

až po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se uskutečnila transakce


Osoby jednající za Správce nebo jménem Správce

prokázání obsahu právního jednání Správce nebo identifikace osoby jednající jménem Správce

jsou-li osobní údaje součástí dokumentů obchodního vedení Správce nebo jmenovacím či pověřovacích dokumentů

čl. 6 odst. 1 písm f) GDPR

zpravidla se jedná o identifikační údaje (a jejich zástupců), kontaktní a platební údaje, tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefon, IČO, DIČ

dokumenty obchodního vedení Správce (rozhodnutí jednatele, vnitropodnikové směrnice, vedení vnitřního výběrového řízení apod.), plné moci, jmenovací a pověřovací listiny

po dobu neurčitou

plnění zákonné povinnosti

jsou-li osobní údaje součástí dokumentů obchodního vedení Správce

čl. 6 odst. 1 písm c) GDPR

zpravidla se jedná o údaje uváděné pro identifikaci smluvních stran (a jejich zástupců), kontaktní a platební údaje, tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefon, IČO, DIČ

dokumenty povinně archivované podle právních předpisů (např. Rozhodnutí nejvyššího orgánu právnické osoby)

po dobu neurčitou


Uchazeči o zaměstnání

posouzení vhodnosti uchazeče o zaměstnání a jeho oslovení

-

čl. 6 odst. 1 písm a), f) GDPR

dle rozsahu údajů, které Uživatel sdělí, zpravidla se jedná o jméno,příjmení, adresu, vzdělání, pracovní zkušenosti, fotografii, záliby, telefonní číslo, emailovou adresu, odkaz na sociální sítě apod.

korespondence s Uživatelem

6 měsíců

zařazení do databáze potenciálních uchazečů o zaměstnání nebo stáž

-

čl. 6 odst. 1 písm a) GDPR

dle rozsahu údajů, které Uživatel sdělí, zpravidla se jedná o jméno,příjmení, adresu, vzdělání, pracovní zkušenosti, fotografii, záliby, telefonní číslo, emailovou adresu, odkaz na sociální sítě apod.

korespondence s Uživatelem

1 rok

vedení evidence výsledků výběrových řízení

-

čl. 6 odst. 1 písm f) GDPR

dle rozsahu údajů, které Uživatel sdělí, zpravidla se jedná o jméno,příjmení, adresu, vzdělání, pracovní zkušenosti, fotografii, záliby, telefonní číslo, emailovou adresu, odkaz na sociální sítě apod.

korespondence s Uživatelem; pracovní pohovor

1 rok

případné prokázání dodržení zákazu diskriminace a povinnosti rovného zacházení dle zákona o zaměstnanosti při výběrovém řízení

-

čl. 6 odst. 1 písm f) GDPR

dle rozsahu údajů, které Uživatel sdělí, zpravidla se jedná o jméno,příjmení, adresu, vzdělání, pracovní zkušenosti, fotografii, záliby, telefonní číslo, emailovou adresu, odkaz na sociální sítě apod.

Korespondence s Uživatelem; pracovní pohovor

3 roky


Účastníci vzdělávacích akcí a konferencí

zajištění průběhu semináře, konference nebo jiné akce

-

čl. 6 odst. 1 písm b) GDPR

Identifikační údaje a kontaktní údaje tj. jméno, příjmení, , emailová adresa, telefon)

vzájemná korespondence; objednávka

do ukončení akce včetně zaslání výstupů

plnění zákonných povinností (vedení účetnictví, plnění daňové povinnosti apod; plnění povinnosti dokladování průběhu akce financované z veřejných prostředků

-

čl. 6 odst. 1 písm f) GDPR

Identifikační údaje a kontaktní údaje ( tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefon, IČO, DIČ, fotografie)

vzájemná korespondence; objednávka ; dokladování průběhu akce

Po dobu nezbytnou, zpravidla 10 let

ochrana zájmů Správce v případě občanskoprávních nebo trestně-právních sporů

-

čl. 6 odst. 1 písm f) GDPR

Identifikační údaje a kontaktní údaje ( tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefon, IČO, DIČ)

vzájemná korespondence; objednávka; dokladování průběhu akce

4 roky

plnění smluvních povinností včetně dokladování docházky

-

čl. 6 odst. 1 písm b) GDPR

Identifikační údaje a kontaktní údaje ( tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefon, IČO, DIČ)

vzájemná komunikace; objednávka; prezenční listiny

do ukončení akce včetně zaslání výstupů nebo vypořádání nároků


vedení evidence účastníků, účasti a evidence vydaných potvrzení o účasti

v případě, že je nutné dokladovat účast na vzdělávacích kurzech a vydávat osvědčení o absolvování (například školení úředníků) vyžadované smlouvou nebo zákonem

čl. 6 odst. 1 písm b), c) GDPR

identifikační údaje a kontaktní údaje ( tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefon, zaměstnání, datum narození, místo narození).

vzájemná komunikace; objednávka; prezenční listiny

3 roky

>

KATEGORIE UŽIVATELŮ

ÚČEL ZPRACOVÁNÍ

OMEZUJÍCÍ PODMÍNKA

PRÁVNÍ ZÁKLAD

ROZSAH ÚDAJŮ

ZDROJ ÚDAJŮ

DOBA ZPRACOVÁNÍ


Všichni

prokázání plnění povinností správce z hlediska ochrany osobních údajů a dodržování těchto Zásad

jsou-li osobní údaje součástí dokladu nebo databáze prokazující plnění této povinnosti

čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR

zpravidla emailová adresa a případně jméno, příjmení, adresa a telefonní číslo

vzájemná korespondence; objednávky služeb Uživatelem; plnění smlouvy; obchodní styk


3 roky

oznámení trestných činů nebo přestupků vůči Správci a hájení zájmů Správce v trestním řízení

pouze v případě, že byla ve lhůtě pro zpracování osobních údajů z jiného právního důvodu identifikována potřeba takového zpracování osobních údajů

čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR

dle rozsahu údajů obdržených od Uživatele, zpravidla emailová adresa, dynamická IP adresa

vzájemná korespondence; objednávky služeb Uživatelem; plnění smlouvy; obchodní styk


po dobu nezbytnou k plnění účelu zpracování takových osobních údajů

ochrana před zjevným zneužitím služby, nevážně míněných jednání, spamování, robotickým zpracování formulářů apod.

pouze v případě, že byla ve lhůtě pro zpracování osobních údajů z jiného právního důvodu identifikována potřeba takového zpracování osobních údajů

čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR

dle okolností, zpravidla emailová adresa, dynamická IP adresa

vzájemná korespondence; objednávky služeb Uživatelem; plnění smlouvy; obchodní styk


po dobu nezbytnou k plnění účelu zpracování takových osobních údajů

zabezpečení počítačových systémů, sítě a informací (například pro identifikaci emailových adres, ze kterých byl doručen škodlivý kód)

pouze v případě, že byla ve lhůtě pro zpracování osobních údajů z jiného právního důvodu identifikována potřeba takového zpracování osobních údajů

čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR

dle rozsahu údajů obdržených od Uživatele a okolností , zpravidla přinejmenším emailová adresa, dynamická IP adresa

vzájemná korespondence; objednávky služeb Uživatelem; plnění smlouvy; obchodní styk


po dobu nezbytnou k plnění účelu zpracování takových osobních údajů

uchování dokumentů s trvalou hodnotou, které je Správce povinen uchovávat na základě právního předpisu (například zákon o archivnictví)

v případě, že jsou osobní údaje součástí archivovaného dokumentu

čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR

dle okolností, zpravidla identifikační a kontaktní údaje, tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, telefon, IČO, DIČ, číslo bankovního účtu

dokumenty, které je Správce povinen uchovávat, např. dokumenty o vzniku, přeměně a zániku původce, řízení a majetku původce, atd.

po dobu neurčitou

sběr a zpracování osobních údajů pro účely specifikované zvláštním právním dokumentem (například smlouvou)

použije se pouze na zpracování osobních dat na základě informování Uživatele o zpracování osobních údajů podle těchto Zásad ve zvláštní právní listině (například smlouvě) a pro účely, v rozsahu a po dobu v této listině specifikované a Uživatel byl o znění těchto Zásad průkazně informován (například formou přílohy daného právního aktu).

dle specifikace v samostatné listině

dle specifikace v samostatné listině

samostatné právní jednání

dle specifikace v samostatné listin

Zasílání obchodních sdělení

pouze subjekty, které poskytly výslovný souhlas

čl. 6 odst. 1 písm. a), c) GDPR

zpravidla pouze e-mailová adresa, případně jiné údaje, které subjekt dobrovolně poskytne

souhlas se zasíláním obchodních sdělení, poskytnutý zejména prostřednictvím webového rozhraní


po dobu nezbytnou k plnění účelu zpracování takových osobních údajů

>
URBARIO s.r.o.
Citonice 15, 671 01 CITONICE
IČO: 21736227
Spisová značka C 140010
Právnická osoba zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně