Nápověda
Na hlavní stranu webu
Ochrana osobních údajů
Odborné zpracování zadání (S01)
Posouzení pozemku (S02)
Výměna dokumentů

SDĚLENÍ PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY

 

Prověření využitelnosti pozemku S02

 

 

Službu poskytuje

 

URBARIO s.r.o. (dále jen "Společnost")

Citonice 15,

Zapsaná Krajským soudem v Brně, sp. zn. C 140010

IČO: 21736227

DIČ: Nejsme plátce DPH

emailový kontakt: urbario@urbario.cz  

telefon: +420 704 005 866

Datová schránka: t4mv253

Společnost nemá provozovnu.

 

 

Spotřebitelem se v rámci této předsmluvní informace rozumí výhradně fyzická osoba, která neobjednává dílo v rámci podnikatelské činnosti.

 

 

V rámci služby bude zpracována písemná informace o předmětných pozemcích z následujících hledisek

 

1. Využití podle územního či regulačního plánu včetně omezení z hlediska prostorové regulace,

2. Využití pozemku s ohledem na územní studie včetně omezení z hlediska prostorové regulace,

3. Využití pozemků podle územního rozvojového plánu, zásad územního rozvoje  a Politiky územního rozvoje ČR,

4. Vymezená zvláště chráněná území a jejich základní vliv na využití předmětných pozemků

5. Přítomnost pozemků plnících funkci lesa, zemědělského půdního fondu a o jejich vlivu na využití předmětných pozemků,

6. Střety s limity, záměry a hodnotami uvedenými v územně analytických podkladech příslušného správního obvodu obce s rozšířenou působností,

7. Zpráva o uplatňování územního plánu nebo zásad územního rozvoje a jejich možný dopad na využití předmětných pozemků,

8. Pořizované územně plánovací dokumentace,

9. Provedené nebo probíhající pozemkové úpravy podle právních předpisů,

10. Požadavky podle § 9 vyhlášky 146/2024 Sb.,

11. Předkupní a vyvlastňovací práva k pozemkům pro účely veřejně prospěšných staveb a opatření vyplývající z územně plánovací dokumentace,.

12. Jevy evidované v digitální technické mapě kraje.

13. Územní opatření

 

Jednotlivé informace se uvádí v rozsahu a podrobností, která odpovídá nám sdělenému stavebnímu nebo nestavebnímu záměru Objednatele

 

 

Předmětem služby není

 

Předmětem Díla a služeb není zejména:

a) Technické posouzení proveditelnosti záměru a posouzení souladu záměru s požadavky právních předpisů,

b) Posouzení právního stavu lokality (věcná břemena, smluvní závazky, soudní spory apod.),

c) Právní služby,

d) Služby v oblasti katastrálního zákona,

e) Posouzení odhadů nákladů nebo oceňovací činnost,

f) Znalecká činnost,

g) Hodnocení zátěže území,

h) Autorizovaná činnost ve výstavbě,

i) Hodnocení aspektů mimo území České republiky,

j) Hodnocení dopadů záměru na vyhodnocení vlivů na udržitelný rozvoj území a životní prostředí,

k) Posouzení a hodnocení, která přísluší osobám se zvláštním oprávněním podle právních předpisů,

l) Terénní šetření,

m) Poskytování dalšího poradenství

 

Předmětem Díla není posouzení přípustnosti jednotlivých záměrů.

 

Dílo vzniklé na základě této smlouvy není znaleckým posudkem podle právního řádu České republiky a není určeno jako důkazní prostředek v  řízeních před soudy nebo správními orgány.

 

 

Cena služby:

Cenová nabídka bude zaslána na základě obdržené nezávazné poptávky prostřednictvím určeného kontaktního formuláře. Neužíváme automatizované přizpůsobování ceny. Cena musí být uhrazena do  10 dnů od zaslání naší cenové nabídky. Cena díla je zpravidla určena na základě rozsahu požadované změny, rozsahu území, složitosti fyzického i právního uspořádání území. Cena za dílo při velikosti území do 3 000 m2 je dle ceníku.   Náklady na internetové připojení nese objednatel.

Odměna se hradí bankovním převodem podle platebních údajů předaných v nabídce, kterou Vám zašleme na základě Vaší objednávky. Odměna za dílo a související služby je tak splatná, odchylně od občanského zákoníku, okamžikem uzavření smlouvy.

 

Objednávka:

Objednávka se činí výhradně prostřednictvím objednávkového formuláře zveřejném na webové stránce www.objednavky.urbario.cz/pozemky, a to po vyplnění všech požadovaných údajů. Těmi jsou zejména identifikační údaje, vymezení lokality parcelami a určení stavebního nebo nestavebního záměru. Formulář je kontaktním emailovým formulářem; zaslaná data nelze editovat.

Součástí objednávkového formuláře je také dotaz na  identifikační číslo osoby (IČO). Vyplněním tohoto údaje se nepovažuje Objednatel za spotřebitele.

 

Na základě učiněné objednávky posoudíme přijatou objednávku a objednávku

a) příjmeme,

b) odmítneme,

c) vyžádáme si doplňující informace či vyzve Objednatele k doplnění objednávky.

 

Pokud příjmeme objednávku, učiníme nabídku, ve které uvedeme předpokládanou dobu zpracování díla a souvisejících služeb, odměnu (cenu) za jeho (jejich) provedení a platební údaje. V tomto potvrzení potvrdíme také úplnost podkladů nebo Vás vyzveme k jejich doplnění.

Pokud se rozhodnete naši nabídku přijmout, uhradíte dle pokynů cenu uvedenou nabídku. My Vám následně potvrdíme uzavření smlouvy.

Následně se postupuje podle pokynů, které Vám poskytneme. Tyto pokyny jsou v souladu se  smluvními podmínkami.

Pokud nabídku odmítneme, informujeme Vás o tom samozřejmě též.

 

Uzavření smlouvy:

Smlouva je uzavřena uhrazením ceny prostřednictvím bankovního převodu podle námi zaslaných platebních údajů ve lhůtě 10 dnů Není-li cena uhrazena, smlouva nevzniká.

 

Vybrané informace ke smlouvě

Historická znění smlouvy jsou dostupná na našem webu a archivovány u nás.

Čeština je jediný jazyk, v kterém lze smlouvu uzavřít.

Od námi uvedených smluvních podmínek se nelze odchýlit.

Uzavřením smlouvy souhlasíte s tím, aby s plněním smlouvy bylo započato ihned (tedy před uplynutím obecné lhůty pro odstoupení od smlouvy). Výslovně tedy uvádíme, že právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku tímto podle § 1837 občanského zákoníku tímto nelze uplatnit. Uhrazená částka se nevrací.

 

Způsob doručení služby a lhůty:

Dílo se dodává výhradně elektronicky prostřednictvím dálkově přístupného uložiště zřizovaného námi. Lhůta pro zpracování díla bude uvedena v nabídce, kterou Vám zašleme na základě nezávazné objednávky. Jakmile je dílo zpracováno, je její výsledek dostupný v rámci úložiště po dobu 3 měsíců. Pro přístupu k úložišti je nutné využívat email.

 

Odstoupení od smlouvy:

Obecně od smlouvy nemůžete odstoupit, protože:

a) s plněním smlouvy bude započato okamžitě (tj. před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy spotřebitelem),

b) dílo, které je vždy součástí objednávky, je vyhotoveno podle požadavkům Objednatele,

c) dílo, které je vždy součástí objednávky, je digitálním obsahem, který není dodán na hmotném nosiči.

Výslovně tedy uvádíme, že právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku tímto podle § 1837 občanského zákoníku tímto nelze uplatnit. Uhrazená částka se nevrací.

Od smlouvy můžete odstoupit, pokud my nedodržíme dohodnutou dobu pro zpracování díla.

My můžeme odstoupit ve smlouvě specifikovaných situacích, vždy však pouze ze závažných důvodů, nikoliv svévolně.

 

Informace ve spojitosti s digitálním obsahem

Smlouva má též charakter smlouvy o digitálním obsahu. Jedná se o tento typ smlouvy, protože se zavazujeme Vám zpřístupnit věc v digitální podobě.

Vzhledem k charakteru služby neposkytujeme žádné aktualizace.

Dílo odevzdáváme především ve formátu PDF. K otevření tohoto formátu je nutné disponovat na svém počítači nebo telefonu prohlížečem tohoto formátu. Prohlížeče jsou distribuovány zpravidla zdarma

 

Vadné plnění

Jestliže dílo nebo jeho přílohy nebylo poskytnuto podle domluvy, můžete požadovat v  závislosti na charakteru vady buď opravu vady díla nebo služby nebo provedení nového díla nebo služby.

Můžeme odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by dílo mělo bez vady.

 

Můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud

a) odmítáme vadu odmítl odstranit,

b) se vada projeví opakovaně,

c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo

d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

 

Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou Objednatel obdržel.  Odstoupí-li Objednatel od smlouvy, Zpracovatel vrátí Objednateli odměnu (cenu) bez zbytečného odkladu

 

Nemůžete odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná

 

Vady z plnění se uplatňují na emailové adrese urbario@urbario.cz. Zpráva musí být zaslaná z emailové adresy uvedené při objednání služby. Objednatel je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci

 

Jste povinni uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, jakmile se o vadách Díla dozví, nejpozději do 2 let od převzetí. O uplatněné reklamaci (včetně údajů vyžadovanými právními předpisy) zašle Zpracovatel Objednateli potvrzení, a to bez zbytečného odkladu po zpracování podání reklamace.

 

Obdržení reklamace Vám v co nejkratší lhůtě stvrdíme.

 

Jsme povinni vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.  Avšak, je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, v zásadě platí, že, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu a k účelu. Vzhledem k charakteru služby platí, že obsahovalo-li reklamované dílo stanovisko příslušných orgánů veřejné moci, prodlužuje se lhůta o dobu, která je nutná k obstarání nového stanoviska a k jeho zapracování do díla. Smluvní strany si poskytují při odstranění vad vzájemnou součinnost.

 

 

Zpracování osobních údajů:

Máme postavení Správce údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 (GDPR). Zpracovatel pro účely

a) plnění smlouvy,

b) plnění zákonných povinností (vedení účetnictví apod.),

c) pro naše oprávněné zájmy (prokazování splnění našich povinností, naše ochrana v případě sporu, ochrana před kybernetickými útoky,  apod.)

Zajišťujeme dálkově přístupné (cloudové) úložiště písemností v  elektronické podobě a dále online aplikace pro zpracování a editaci dokumentů. Provozovatelem tohoto úložiště a aplikací je společnost  Google Cloud EMEA Limited, 70 Sir John Rogerson´s Quay, Irsko , která se tak z  hlediska GDPR stává zpracovatelem

.

Kategoriemi osobních údajů, které jsou sbírány jsou zejména:

a) identifikační a kontaktní údaje objednatele

b) platební údaje objednatele

c) v omezeném rozsahu nepřímo majetkové poměry objednatele nebo informace o právech Objednatele spojených s nemovitým majetkem třetích osob (tyto informace jsou poskytovány v rámci podkladů pro řádné plnění smlouvy; jedná se například o výčty pozemků apod.).

 

Pro více informací se seznamte s dokumentem Zásady ochrany osobních údajů, kterým se zpracování Vašich dat bude řídit.

 

Stížnosti a možnost obrátit se na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů:

Nesouhlasíte-li s našim postupem, máte právo se na nás obrátit na adrese urbario@urbario.cz. Nesouhlasí-li spotřebitel s výsledkem řešení reklamace a nebo vznikne jiný spor mezi námi a spotřebitele, má spotřebitel právo se obrátit na věcně příslušný orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, Věcně příslušným orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vzniklých z této smlouvy je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Podrobnější informace naleznete ve Smluvních podmínkách služby

 

URBARIO s.r.o.
Citonice 15, 671 01 CITONICE
IČO: 21736227
Spisová značka C 140010
Právnická osoba zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně