SDĚLENÍ PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY Změna územního plánu (odborný návrh zadání změny) S01
Zpracovatel díla
URBARIO s.r.o. (dále jen "Společnost") Citonice 15, Zapsaná Krajským soudem v Brně, sp. zn. C 140010 IČO: 21736227 DIČ: Nejsme plátce DPH emailový kontakt: urbario@urbario.cz telefon: +420 704 005 866 Datová schránka: t4mv253 Společnost nemá provozovnu.
Spotřebitelem se v rámci této předsmluvní informace rozumí výhradně fyzická osoba, která neobjednává dílo v rámci podnikatelské činnosti.
V rámci objednávky bude zpracováno dílo, které je digitálním obsahem, a které bude v závislosti na objednaném rozsahu (A nebo B) obsahovat:
A. PSOUZENÍ ZÁMĚRU
Posouzení vzájemných střetů navržené změny územně plánovací dokumentace (nebo uvažovaného způsobu využití): 1. se založenou koncepci příslušné územně plánovací dokumentace a s plošně vymezenými prvky územně plánovací dokumentace, 2. s nadřazenou územně plánovací dokumentací a Politikou územního rozvoje ČR, 3. s potřebou úpravy navazující územně plánovací dokumentace, 4. s vymezenými zvláště chráněnými územími, 5. s pozemky plnící funkci lesa a zemědělským půdním fondem, 6. s limity, záměry a hodnotami uvedenými ve výkresové části územně analytických podkladech, příslušného správního obvodu obce s rozšířenou působností, 7. s plánem společných zařízení provedených pozemkových úprav podle příslušných právních předpisů, 8. se schválenou zprávou o uplatňování územního plánu, 9. s pořizovanými změnami územně plánovací dokumentace 10. s částí čtvrtou vyhlášky č. 157/2024 Sb.
Pokud v objednávce uvedete, že disponujete záměrem, ale nemáte jasnou představu v čem má změna územně plánovací dokumentace spočívat, navrhneme Vám v rámci díla též návrhy, v čem má změna spočívat.
B. VYPRACOVÁNÍ ZADÁNÍ Zpracování návrhu zadání změny územního nebo regulačního plánu v rozsahu podle příslušného prováděcího právního předpisu a obstarat stanoviska příslušných orgánů podle § 109 odst. 3 pís. a) a b) zákona 283/2021 Sb., vydávají-li se k takové změně;. Součástí služby je také zpracování textu předmětu změny a jejího odůvodnění v rozsahu předpokládaného § 109 odst. 2 pís. c) zákona 283/2021 Sb. v platném znění.
V rámci jedné objednávky je možné poskytnout zpracování díla o rozsahu A i B. Podmínkou objednávky části B je předcházející (v době méně než 3 měsíců) nebo současné objednání části A (viz kapitola Objednávka níže).
Předmětem díla není zejména:
a) Technické posouzení proveditelnosti jednotlivého záměru nebo lokality jako celku. b) Posouzení právního stavu lokality (hodnocení vhodnosti parcelace, věcná břemena, smluvní závazky, soudní spory apod.) c) Právní služby d) Služby v oblasti katastrálního zákona e) Posouzení odhadů nákladů nebo oceňovací činnost f) Znalecká činnost g) Hodnocení zátěže území h) Autorizovaná činnost ve výstavbě i) Hodnocení apsektů mimo území České republiky j) Hodnocení dopadů záměru na vyhodnocení vlivů na udržitelný rozvoj území a životní prostředí k) Posouzení a hodnocení, která přísluší osobám se zvláštním oprávněním podle právnímch předpisů l) Terénni šetření m) Poskytování dalšího poradenství
Dílo vzniklé na základě této smlouvy není znaleckým posudkem podle právního řádu České republiky a není určeno jako důkazní prostředek v řízeních před soudy nebo správními orgány.
Účel díla
Dílo slouží výhradně pro potřeby Objednatele a pro potřeby změny nebo pořízení územně plánovací dokumentace. Objednatel není oprávněn Dílo nebo jeho přílohy upravovat, šířit, propůjčovat, prodávat a kopírovat s výjimkou předání Díla a jeho příloh jakožto součást podání podle správního řádu za účelem podání podnětu ke změně nebo pořízení územně plánovací dokumentace.
Cena služby: Cenová nabídka bude zaslána na základě obdržené nezávazné poptávky prostřednictvím určeného kontaktního formuláře. Neužíváme automatizované přizpůsobování ceny. Cena musí být uhrazena do 10 dnů od zaslání naší cenové nabídky. Cena díla je zpravidla určena na základě rozsahu požadované změny, rozsahu území, složitosti fyzického i právního uspořádání území. Ceny při velikosti území do 3 000 m2 jsou stanoveny fixně podle ceníku. Náklady na internetové připojení nese objednatel. Odměna se hradí bankovním převodem podle platebních údajů předaných v nabídce, kterou Vám zašleme na základě Vaší objednávky. Odměna za dílo a související služby je tak splatná, odchylně od občanského zákoníku, okamžikem uzavření smlouvy.
Objednávka: Objednávka se činí výhradně prostřednictvím objednávkového formuláře zveřejném na webové stránce www.objednavky.urbario.cz/zadani, a to po vyplnění všech požadovaných údajů. Těmi jsou zejména identifikační údaje, rozsah požadované služby a popis požadované změny nebo nově pořizované územně plánovací dokumentace. Formulář je kontaktním emailovým formulářem; zaslaná data nelze editovat. Součástí objednávkového formuláře je také dotaz na identifikační číslo osoby (IČO). Vyplněním tohoto údaje se nepovažuje Objednatel za spotřebitele.
Na základě učiněné objednávky posoudíme přijatou objednávku a objednávku a) příjmeme, b) odmítneme, c) vyžádáme si doplňující informace či vyzve Objednatele k doplnění objednávky.
Pokud příjmeme objednávku, učiníme nabídku, ve které uvede předpokládanou dobu zpracování díla a souvisejících služeb, odměnu (cenu) za jeho (jejich) provedení a platební údaje. V tomto potvrzení potvrdíme také úplnost podkladů nebo Vás vyzveme k jejich doplnění. Pokud se rozhodnete naši nabídku přijmout, uhradíte dle pokynů cenu uvedenou nabídku. My Vám následně potvrdíme uzavření smlouvy. Následně se postupuje podle pokynů, které Vám poskytneme. Tyto pokyny jsou v souladu se smluvními podmínkami. Pokud nabídku odmítneme, informujeme Vás o tom samozřejmě též.
Zvláštní postup v případě objednávky všech služeb A i B (tedy jak posouzení záměru, tak i vypracování návrhu zadání): V případě objednávky podle obou služeb v jedné objednávce, se posuzují oba požadavky zvlášť. Nejdříve je zaslána nabídka na posouzení záměru (A) Nabídka na vypracování zadání (B) bude zaslána až s předáním zakázky A, a pouze tehdy, pokud nebude zakázka odmítnuta. Učinit nabídku odmítáme zejména pokud dospějeme na základě svého odborného posouzení k závěru, že Váš požadavek na zpracování zadání je neslučitelný s výsledkem posouzení.
Okamžik uzavření smlouvy: Smlouva je uzavřena uhrazením ceny prostřednictvím bankovního převodu podle námi zaslaných platebních údajů ve lhůtě 10 dnů Není-li cena uhrazena, smlouva nevzniká.
Vybrané informace ke smlouvě Historická znění smlouvy jsou dostupná na našem webu a archivovány u nás. Čeština je jediný jazyk, v kterém lze smlouvu uzavřít. Od námi uvedených smluvních podmínek se nelze odchýlit. Uzavřením smlouvy souhlasíte s tím, aby s plněním smlouvy bylo započato ihned (tedy před uplynutím obecné lhůty pro odstoupení od smlouvy). Výslovně tedy uvádíme, že právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku tímto podle § 1837 občanského zákoníku tímto nelze uplatnit. Uhrazená částka se nevrací.
Způsob doručení služby a lhůty: Dílo se dodává výhradně elektronicky prostřednictvím uložiště zřizovaného námi. Lhůta pro zpracování díla bude uvedena v nabídce, kterou Vám zašleme na základě nezávazné objednávky. Jakmile je dílo zpracováno, je její výsledek dostupný v rámci uložiště po dobu 3 měsíců. Pro přístupu k uložišti je nutné využívat email.
Odstoupení od smlouvy: Obecně od smlouvy nemůžete odstoupit, protože: a) s plněním smlouvy bude započato okamžitě (tj. před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy spotřebitelem), b) dílo, které je vždy součástí objednávky, je vyhotoveno podle požadavkům Objednatele, c) dílo, které je vždy součástí objednávky, je digitálním obsahem, který není dodán na hmotném nosiči. Výslovně tedy uvádíme, že právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku tímto podle § 1837 občanského zákoníku tímto nelze uplatnit. Uhrazená částka se nevrací. Od smlouvy můžete odstoupit, pokud my nedodržíme dohodnutou dobu pro zpracování díla. My můžeme odstoupit ve smlouvě specifikovaných situacích, vždy však pouze ze závažných důvodů, nikoliv svévolně.
Informace ve spojitosti s digitálním obsahem Smlouva má též charakter smlouvy o digitálním obsahu. Jedná se o tento typ smlouvy, protože se zavazujeme Vám zpřístupnit věc v digitální podobě. Vzhledem k charakteru služby neposkytujeme žádné aktualizace. Dílo odevzdáváme především ve formátu PDF. K otevření tohoto formátu je nutné disponovat na svém počítači nebo telefonu prohlížečem tohoto formátu. Prohlížeče jsou distribuovány zpravidla zdarma.
Vadné plnění: Jestliže dílo nebo jeho přílohy nebylo poskytnuto podle domluvy, můžete požadovat v závislosti na charakteru vady buď opravu vady díla nebo služby nebo provedení nového díla nebo služby. Můžeme odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by dílo mělo bez vady.
Můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud a) odmítáme vadu odmítl odstranit, b) se vada projeví opakovaně, c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou Objednatel obdržel. Odstoupí-li Objednatel od smlouvy, Zpracovatel vrátí Objednateli odměnu (cenu) bez zbytečného odkladu
Nemůžete odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná
Vady z plnění se uplatňují na emailové adrese urbario@urbario.cz. Zpráva musí být zaslaná z emailové adresy uvedené při objednání služby. Objednatel je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci
Jste povinni uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, jakmile se o vadách Díla dozví, nejpozději do 2 let od převzetí. O uplatněné reklamaci (včetně údajů vyžadovanými právníi předpisy) zašle Zpracovatel Objednateli potrvzení, a to bez zbytečného odkladu po zpracování podání reklamace.
Obdržení reklamace Vám v co nejkratší lhůtě stvrdíme.
Jsme povinni vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Avšak, je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, v zásadě platí, že, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu a k účelu. Vzhledem k charakteru služby platí, že obsahovalo-li reklamované dílo stanovisko příslušných orgánů veřejné moci, prodlužuje se lhůta o dobu, která je nutná k obstarání nového stanoviska a k jeho zapracování do díla. Smluvní strany si poskytují při odstranění vad vzájemnou součinnost.
Zpracování osobních údajů:
Máme postavení Správce údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 (GDPR). Zprcovatel pro účely a) plnění smlouvy, b) plnění zákonných povinností (vedení účetnictví apod.), c) pro naše oprávněné zájmy (prokazování splnění našich povinností, naše ochrana v případě sporu, ochrana před kybernetickými útoky, apod.) Zajišťujeme dálkově přístupné (cloudové) uložiště písemností v elektronické podobě a dále online aplikace pro zpracování a editaci dokumentů. Provozovatelem tohoto uložiště a aplikací je společnost Microsoft, která se tak z hlediska GDPR stává zpracovatelem. Ochrana osobních a citlivých údajů společností Microsoft se řídí dokumentem Microsoft Professional Services Data Protection Addendum (WW).
Kategoriemi osobních údajů, které jsou sbírány jsou zejména: a) identifikační a kontaktní údaje objednatele b) platební údaje objednatele c) v omezeném rozsahu nepřímo majetkové poměry objednatele nebo informace o právech Objednatele spojených s nemovitým majetkem třetích osob (tyto informace jsou poskytovány v rámci podkladů pro řádné plnění smlouvy; jedná se například o výčty pozemků apod.).
Pro více informací se seznamte s dokumentem Zásady ochrany osobních údajů, kterým se zpracování Vašich dat bude řídit.
Stížnosti a možnost obrátit se na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů: Nesouhlasíte-li s našim postupem, máte právo se na nás obrátit na adrese urbario@urbario.cz. Nesouhlasí-li spotřebitel s výsledkem řešení reklamace a nebo vznikne jiný spor mezi námi a spotřebitele, má spotřebitel právo se obrátit na věcně příslušný orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, Věcně příslušným orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vzniklých z této smlouvy je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podrobnější informace naleznete ve Smluvních podmínkách služby
URBARIO s.r.o. Citonice 15, 671 01 CITONICE IČO: 21736227 Spisová značka C 140010 Právnická osoba zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně